Sunday, September 25, 2016

Internship USM, Done.

Assalamualaikum.

4 tahun aku menyepi dan secara terdetik pada waktu ini nak menulis/menaip. Masa pula berlalu dengan pantas. Ya Rabbi, rindu masa pertama kali ber-blogging. Hari-hari di-update-nya, bila dibaca balik post yang terdahulu rasa malu,kelakar, mana tidaknya penulisan ketika itu tidak begitu matang 

Buat ketika ini, aku baru sahaja tamat latihan industri di USM. Bagi sesiapa (terutamanya budak kimia or bioteknologi) yang tengah2 survey tempat praktikal ni, aku syorkan korang praktikal kat sini. Environment dia okay, dan paling penting dapat tingkatkan skill terutamanya dalam analytical lab work. Tempat yang aku praktikal,namanya: AbRC  or nama pnjang (analytical biochemistry research centre). So basically you will learn about biochemistry especially in protein and polysaccharide. Memang interesting lab work and lots of knowledge you can learn here. 
So sesiapa yang nak tahu lebih lanjut, boleh ja comment. selagi mana aku boleh bantu, aku bantu.

See ya.

No comments:

Post a Comment

Satu pun Jadi la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...